Norwegian’s Peace of Mind

Norwegian’s Peace of Mind

Peace of Mind είναι η καινούργια και προσωρινή πολιτική κρατήσεων και ακυρώσεων της Norwegian Cruise Line. Αφορά υπάρχουσες αλλά και νέες κρατήσεις γιά κρουαζιέρες που θα πραγματοποιηθούν εντός της περιόδου από 10 Μαρτίου, 2020, μέχρι και 30 Σεπτέμβριου, 2020, οι επιβάτες μπορούν να ακυρώσουν την κρουαζιέρα τους μέχρι και 48 ώρες πριν την έναρξη της κρουαζιέρας και να λάβουν ολική επιστροφή των χρημάτων με την μορφή Future Cruise Credit Coupon. To FCC κουπόνι μπορεί να χρησιμοποιηθεί μέχρι και 31 Δεκεμβρίου, 2022, αρκεί η νέα κράτηση να γίνει μέσα σε ένα χρόνο από την ημερομηνία ακύρωσης.

Η Norwegian Cruise Line διατηρεί το δικαίωμα να μετατρέψει την ανωτέρω πολιτική, όλες οι αλλαγές θα επικοινωνηθούν εγκαίρως.

Πως μπορώ να χρησιμοποιήσω το Future Cruise Credit (FCC)

To FCC κουπόνι μπορεί να χρησιμοποιηθεί μέχρι και 31 Δεκεμβρίου, 2022, αρκεί η νέα κράτηση να γίνει μέσα σε ένα χρόνο από την ημερομηνία ακύρωσης. Το συγκεκριμένο κουπόνι πιστώνεται στο λογαριασμό του πελάτη (Latitudes) μέσα σε 7 εργάσιμες ήμερες από την ακύρωση. Αν το κόστος της νέας κράτησης είναι μεγαλύτερο από το FCC ο πελάτης επιβαρύνεται με την διαφορά. Εναλλακτικά, αν το κόστος της νέας κρουαζιέρας είναι μικρότερο ένα νέο κουπόνι θα δοθεί στον πελάτη με το υπόλοιπο ποσό.

Πως υπολογίζεται το FCC

  • Κόστος κρουαζιέρας
  • Αεροπορικά εισιτήρια που έχουν κρατηθεί μέσα από το σύστημα της Norwegian Cruise Line
  • Επιπλέον αγορές που έχουν πραγματοποιηθεί όπως το Free at Sea, εξαιρείται το On board Credit και η ασφαλιστική κάλυψη
  • Προπληρωμένα φιλοδωρήματα

Κατά την διάρκεια της ακύρωσης αφαιρούνται οι εκάστοτε προσφορές που μπορεί να ισχύουν και δεν μεταφέρονται στην νέα κράτηση.

Σημειώστε ότι ισχύει για υπάρχουσες αλλά και νέες κρατήσεις σχετικά με κρουαζιέρες που θα προγματοποιηθούν την περίοδο από 10 Μαρτίου, 2020 μέχρι και 30 Σεπτέμβριου, 2020. Δεν ισχύει για κρατήσεις που έχουν ακυρωθεί πριν τις 10 Μαρτίου, 2020. Η πληρωμή πρέπει να γίνει βάση της πολιτικής της εταιρίας. Αν δεν επιθυμείτε να χρησιμοποιήστε την συγκεκριμένη πολιτική πρέπει να επικοινωνήσετε μαζί μας.

Τι μέτρα λαμβάνουμε για τον ιό Covid -19


Η ασφάλεια και η ευημερία των επιβατών μας καθώς και μέλη του πληρώματός μας είναι η προτεραιότητα μας. Η εταιρία μας έχει Chief Medical Officer αλλά και δεκάδες ιατρούς στο σύνολο του στόλου της, που βρίσκονται σε συνεχή επαφή με τον Παγκόσμιο Οργανισμό Υγείας και το  US Centre for Disease Control and Prevention CDC  για να μπορεί να παίρνει τις σωστές αποφάσεις και να πράττει ανάλογα.

Στην Norwegian Cruise Line είμαστε πολύ περήφανοι για τα πρωτόκολλα αλλά και τα προληπτικά μέτρα που λαμβάνουμε για να αντιμετωπίσουμε τις ανησυχίες με τον ιό Covid -19.  Εκτός από τα πρωτόκολλα καθαρισμού και απολύμανσης που ισχύουν σε όλες μας τις κρουαζιέρες, τόσο το πλήρωμα όσο και οι επιβάτες εξετάζονται και η εταιρία αρνείται την επιβίβαση σε άτομα που έχουν ταξιδέψει ή διέρχονται από περιοχές υψηλού κινδύνου. Τα δρομολόγια μας έχουν τροποποιηθεί ανάλογα να αποφευχθούν οι περιοχές ανησυχίας.

Στην παρούσα φάση αποφεύγουμε τις περιοχές επιπέδου 4 που έχει απαγορευθεί το ταξίδι από το State Department. Θα αλλάξουμε οποιοδήποτε  δρομολόγιο προς αυτές τις περιοχές τουλάχιστον 30 ήμερες πριν την αναχώρηση της κρουαζιέρας προς αποφυγή αλλαγή τελευταίας στιγμής. Θα συνεχίσουμε να παρακολουθούμε τις εντολές του State Department και του Prevention CDC και θα πράττουμε ανάλογα.

 

 

 

 

 

 

Μοιραστείτε το